RINZ24: Voor alle vieze eikels

dinsdag, november 12, 2013


De markt voor intieme verzorging richtte zich lange tijd exclusief op vrouwen. De man moest zich maar tevreden stellen met kraanwater of, als zelfs dat buiten handbereik was, gewoon gaan met die banaan! Niet zo'n fris gevoel. Hier brengt Blue Dolphin Health verandering in met Rinz24, het eerste intieme wasproduct in Nederland speciaal ontwikkeld voor de man. Mannen kunnen zich nu opfrissen met de Rinz24 Wash Gel voor onder de douche en speciaal voor buiten de deur zijn er de handige Rinz24 Wipes.

De intieme delen van de man bevatten uniek weefsel, dat vraagt om een product dat zachter is dan zeep maar grondiger reinigt dan water. Daarom is er veel tijd besteed aan de ontwikkeling van Rinz24. Rinz24 bevat de Intiman™ formule, een dermatologisch geteste oplossing op waterbasis, die geurveroorzakende bacteriën bestrijdt, smegmavorming tegengaat en de huid zacht en soepel houdt. In tegenstelling tot zeep, houdt Rinz24 de natuurlijke flora in stand en kan daarom elke dag gebruikt worden. Rinz24 claimt langdurige frisheid.



GEBRUIK: De wipes en de gel zijn beide makkelijk in gebruik. Trek het doekje uit het sachet en gebruik het om het hele intieme gebied te reinigen. Met de gel spuit je een kleine hoeveelheid wasgel in de handpalm om vervolgens de eikel, de voorhuid en het scrotum te reinigen. Wel belangrijk om het goed na te spoelen met water.

ERVARING: De wipes en de gel hebben beiden een subtiele frisse geur en voelen zijdezacht aan. Het doet wat het belooft: het geeft een langdurig schoon gevoel en frisheid voor maximale zelfvertrouwen.



De 100ml Wash kost €9,95 en de Wipes 6st voor €4,95. Ook is er een scherp geprijsde combodeal. Alle producten zijn exclusief te bestellen op www.rinz24.com. Bij elke aankoop doneert Rinz24 tien cent aan Blue Ribbon, de stichting die zich inzet voor meer bewustwording omtrent prostaatkanker.

En ken je iemand die wel ietsje vaker mag denken aan zijn intieme verzorging? Dan kun je via de website een anonieme ‘freshcard’ versturen. Bedrukt met dubbelzinnige teksten als “Wees een heer, was die jonge” en “Een schone dop, voorkomt een flop” verschaffen de kaarten gegarandeerd een scherpzinnige eye-opener.



You Might Also Like

0 reacties

Like us on Facebook