Diesel Eyewear: for successful living

woensdag, maart 07, 2012


Sterker dan ooit te voren is Diesel eyewear terug op de markt. Voor de SS12 collectie bundelen Diesel en de Marcolin groep hun krachten; de eyewear expertise van de Marcolin groep fuseert met de uitmuntende creativiteit van Diesel. De Marcolin groep is o.a verantwoordelijk voor Roberto Cavalli, John Galliano en mijn persoonlijke favoriet Tom Ford Eyewear. Met hun credo “For Succesful Living!” introduceert Diesel haar nieuwe eyewear collectie.

LOVE BUG – It’s the world that makes love go round
Geïnspireerd op iconische vormen uit de jaren 60 vervolmaakt dit montuur iedere zomerse look, op elk tijdstip van de dag. Een dramatisch rond oversized montuur met een lichtgewicht frame en psychedelische lenzen. Een onmiskenbare eyecatcher.


DOUBLE TROUBLE – Two wrongs make a right
Mannelijk versus vrouwelijk, vintage doch military, mat en tevens glossy. Dat is de ‘Double Trouble’. De zwart met blauwe variant is overduidelijk bedoeld voor echte mannen.


STEALING BULLET – If it ain’t steal, it ain’t real
Het kloppende hart waar de Stealing Bullet haar inspiratie uit put is de ‘biker’ lifestyle. Een rebel die met zijn schroefaccenten en de iconische Mohican op het neustukje de taal van Diesel eyewear vloeiend spreekt.


BAD MAX – There’s a new gun I town
Als een motor een alter ego zou hebben, dan was het de Bad Max. Een aviator model met een vintage twist. A la Diesel, echt lederen flappen aan weerszijden van de lenzen en een rubberen accent op de neusbrug.


De legendarische samenwerking tussen de Marcolin groep en Diesel eyewear resulteert in een spraakmakende verzameling brillen, waar men het hopelijk nog vele seizoenen over zal hebben.

You Might Also Like

0 reacties

Like us on Facebook