Thuis bij de Hilfigers

dinsdag, juli 05, 2011


De Tommy Hilfiger Group kondigt haar wereldwijde reclamecampagne voor het najaar van 2011 aan: Thuis bij de Hilfigers. In de campagne zien we "de Hilfigers", een fictief, maar typisch Amerikaans gezin, bestaande uit personages van diverse pluimage die van hun reizen thuis komen om zich daar te hergroeperen.

Tegen de achtergrond van het ultieme huis van de Hilfigers laat de campagne de hele herfstperiode allerlei verre familieleden langskomen. Van het eerste knisperende takje tot het laatste vallende blad wisselen de Hilfigers elkaar voortdurend af. Studenten thuis van school. Uit China. Na een bezoek aan de kapper op East 61st. Tijdens het aankleden voor het ontbijt. Dinerend in bed. Gewoon maar wat rondhangend… aan de kroonluchter. Op de fiets van de ene kamer naar de andere. Tevoorschijn komend uit zeer geheime gangen. Terwijl ze met de hele groep liggen te pitten. Poserend. Pruilend. Zich uitdossend. Tijdens een kussengevecht. Met elk moment bouwt de feestelijke sfeer verder op, totdat je die in elk hoekje en gaatje kunt voelen. Het huis zit tot de nok toe vol.

"De najaarscampagne legt die magnetische aantrekkingskracht vast die iedereen kent: thuis. De afgelopen twee seizoenen hebben we de reizen van de Hilfigers gevolgd; nu krijgen we de kans op een kijkje achter de schermen van hun dagelijks leven en om te zien hoe zij "oost west - thuis best" invullen." -Tommy Hilfiger

Thuis bij de Hilfigers zal het startsein geven voor de wereldwijde najaarscampagne 2011 als een multimediaprogramma met publicaties online, in de geschreven pers, in de openlucht, en in sociale media. Dus hou het goed in de gaten, want het heeft voor ieder wat wils.

You Might Also Like

0 reacties

Like us on Facebook