De Hilfigers a la 'Twisted Country Club'

dinsdag, mei 10, 2011


Tommy Hilfiger lanceert de wereldwijde advertentiecampagne voor de lente 2011 El Country de-la Club-ius, met in de hoofdrol 'the Hilfigers': een all-American family bestaande uit bijzondere personages.

De modellen zijn te zien op de set van een 'twisted countryclub’ waar iedereen lid kan worden, als je maar een beetje sportief bloed door je lichaam hebt stromen. Ze gooien zich vol overgave in de verschillende studentikoze lenterituelen. Alles is geoorloofd tijdens de verschillende lentespelen; 'Sudden Death'-croquet, 'Triples'-tennis en hun favoriet 'sing-along-pingpong'.




"We hebben ons laten inspireren door de manier waarop de lentecollectie een hele nieuwe betekenis geeft aan 'preppy' en door de liefde van de Hilfigers voor de manier waarop Amerikanen hun vrije tijd besteden." Tommy Hilfiger




De foto's voor de campagne zijn gemaakt door Craig McDean, de styling is verzorgd door Karl Templer en het geheel is creatief geregisseerd door Trey Laird van Laird + Partners.

De campagne werd gefotografeerd in Los Angeles met dezelfde cast die een hoofdrol speelde in de herfstcampagne van 2010 en twee nieuwe leden: Marcel Castenmiller en Danny Schwartz.







You Might Also Like

0 reacties

Like us on Facebook