LOUD en PROUD

zaterdag, november 13, 2010


Tommy Hilfiger lanceert een nieuwe geur LOUD. Door zijn passie voor rock en roll, ondersteunt Tommy Hilfiger graag artiesten. Daarom is de verpakking geïnspireerd op het uiterlijk van vinylplaten, met verfijnde details in het glas die de groeven van de plaat nabootsen. Het logo van LOUD wordt weerkaatst door de groeven en het lijkt te bewegen net als een het geluid tijdens een concert. Het flesje schuift uit zijn doosje als een vinylplaat uit een zwarte hoes. De verpakking is voorzien van afplaktape, om het gevoel van een ware muzikant te versterken.



LOUD voor  hem relateert met een jongen, een beetje duister en gevaarlijk, opvallend aanwezig, die je gewoon niet kunt negeren. Josh Beech wordt omschreven als de essentie van ‘London cool’ en is daarom gekozen om het gezicht van LOUD te zijn. The lucky bastard!
Patchoeli voert de boventoon, maar in haar stormachtige diepten waait een frisse wind met een rozengeur. De geuren blijven met elkaar strijden om aanwezigheid, totdat iemand de volumeknop opendraait. Het geurtje wordt omschreven als wispelturig en bezield, maar de geur van de tabaksbladeren zorgt voor een overweldigende ervaring die niemand kan negeren!


De Britse duo, the Ting-Tings, waren gekozen als de stemmen voor LOUD. Hun single ‘We’re not the same’, dat zij speciaal hebben geschreven voor de LOUD campagne, is te horen tijdens het reclamespotje.







Loud is een geur voor elke man die durft op te vallen, want niemand kan de bombastische geur negeren!

You Might Also Like

0 reacties

Like us on Facebook